Fixje Vriezenveen

De Zuivering 36
7671SP Vriezenveen

085 047 1633
[email protected]

Openingstijden

Maandag: 9:00 – 17:30
Dinsdag: 9:00 – 17:30
Woensdag: 9:00 – 17:30
Donderdag: 9:00 – 17:30
Vrijdag: 9:00 – 17:30
Zaterdag: gesloten
Zondag: gesloten

Veelgestelde vragen

Over Fixje

Wie is Fixje?

Fixje is de grootste reparatie webshop van de Benelux. Onze missie is het mogelijk maken voor iedereen om zelf de levensduur van populaire consumentenelektronica te verlengen. Fixje is leverancier van refurbished apparaten, onderdelen en gereedschap op zowel de consumenten als de zakelijke markt. We streven ernaar om de beste kwaliteit onderdelen voor de beste prijs te leveren en bieden gratis specialistisch advies die je stap voor stap helpt met repareren. Fixje biedt naast reparatie mogelijkheden ook andere duurzame alternatieven aan zoals Refurbished iPhonesSamen strijden we voor minder E-waste en de circulaire economie van elektronische apparaten.

Is Fixje betrouwbaar?

Fixje (voorheen: FixjeiPhone) is al 10 jaar actief in de reparatiemarkt. Meer dan 100.000 klanten beoordelen ons gemiddeld met een 9.2! We strijden voor het recht van repareren en een beter milieu door het verbeteren van de circulaire economie rondom je device.

Opstuur Service

Hoe kan ik mijn reparatie opsturen?

  1. Meld hem je device hier aan en kies bij de stap "Maak afspraak" voor de optie "Verstuur apparaat".
  2. We adviseren om een iCloud back-up te maken van je device en zorg dat je toestel volledig is opgeladen en uit staat voordat je hem opstuurt.
  3. Onze voorkeur gaat uit naar dat je de toegangscode verwijderd zodat we alle functies kunnen testen.
  4. Pak het toestel in een stevige doos en stop de uitgeprinte bevestigingsmail er bij in.
  5. Stuur hem naar ons opstuur service adres. Tip: verstuur het pakketje met Track & Trace.
    Fixje t.a.v. Opstuur Service, De Zuivering 36, 7671 SP Vriezenveen.

Wat is de status van mijn reparatie?

We houden je op de hoogte via de mail. Houdt rekening met dat het even kan duren voordat we het pakket bij ons aangekomen is. De reparatieduur geven we aan op de reparatie aanmeldpagina. Duurt het langer dan verwacht dan nemen we contact me je op.

Reparatie door Fixje

Kan ik mijn reparatie langsbrengen bij Fixje?

Jazeker, je kunt tijdens openingstijden langskomen bij Fixje. Wij helpen je graag verder, onderzoeken het probleem en adviseren je graag. Meld je reparatie aan zodat we je reparatie kunnen voorbereiden.

Welke kwaliteit onderdelen gebruikt Fixje?

We gebruiken originele onderdelen waar mogelijk. In het geval van Apple gebruiken we vergelijkbaar aan origineel (A+ kwaliteit), omdat Apple geen reserve onderdelen levert. Je hebt ook de keuze uit "Hoge kwaliteit", deze optie is goedkoper en in veel aspecten net zo goed.

Wat is het verschil in kwaliteit?

Hoge kwaliteit onderdelen zijn goedkoper dan A+ kwaliteit onderdelen. De gemiddelde levensduur en prestaties van een ‘hoge kwaliteit’ onderdeel is minder goed dan een ‘A+ kwaliteit’ onderdeel. Deze onderdelen zijn uitgebreid getest en hebben een goede pasvorm.

A+ kwaliteit onderdelen zijn vergelijkbaar met de originele kwaliteit en worden door onze reparatiespecialisten aanbevolen. Zo heeft een iPhone scherm van A+ kwaliteit sterker glas en mooiere kleurweergave dan de ‘hoge kwaliteit’ onderdelen. A+ kwaliteit batterijen hebben een langere levensduur dan hoge kwaliteit batterijen.

Moet ik een (iCloud) back-up maken voor de reparatie?

We adviseren zeker om voor de reparatie en (iCloud) back-up te maken om er zeker van te zijn dat je de data veilig stelt. Fixje is niet aanspraak voor verlies van data.

Garantie

Hoelang heb ik garantie?

Je hebt 6 maanden garantie op je reparatie. Neem contact met ons als je problemen ervaart dan lossen we het samen op! Lees hier onze algemene voorwaarden.

Welk device heb ik?